Jennanenna

Alla inlägg under maj 2011

Av jennie bergsten - 25 maj 2011 08:09

Hoppas du har det bra dit du nu kommit och jag hoppas att du sitter vid någon liten tjärn och fiskar upp massor med öring   


Av jennie bergsten - 20 maj 2011 20:26

Hittade äntligen en bikinitopp idag, har inte hittat ngn som sitter bra men idag så hittade jag en:D! På Cubus. 150 kr gick den på och det var den värd vill jag lova, sedan blev det lite smink också de hade ju 25 % på allt smink plus 2 nagellack för 10 kr styck:)


   Såhär ser den ut fast brun:)

Av jennie bergsten - 15 maj 2011 22:27

Var hos barnmorskan i fredags och troligen så kan jag bli mamma när som helst nu!:D Vi bokade in en ny tid den 1:a juni (då det är beräknat) men enligt barnmorskan så vill han inte se mig mer nu, utan då ska jag ha en liten bebis i famnen:)!!


Men jag tror jag går över..känner det på mig liksom men man vet ju aldrig..<3


Av jennie bergsten - 12 maj 2011 13:02

Åh vad skönt! Fick ett infall idag och gick ner och klippte mig här på alnö där jag bor, (har ca 10 m till en frisörsalong)!

Och det vart superbra, äntlingen slapp jag mitt sneda,randiga hår! Nu är det frächt igen:)



Av jennie bergsten - 12 maj 2011 10:50

Har inte haft tid eller lust att läsa denna bok fast jag fick den för ett bra tag sedan.. men nu har jag läst ut den och den var riktigt bra faktist. Rolig och underhållande måste jag ju säga^^


Rekommenderas att läsa för alla tråkiga mönstermorsor ;)


 


Sedan måste jag bara rekommendera en till bok skriven av Liza marklund och James Patterson, superbra bok och spännande:)


 

Av jennie bergsten - 12 maj 2011 10:41

Denna månad började inge bra:( VI fick ta bort båda våra katter eftersom de började pissa och skita inne...saknar dem så otroligt mycket så ni fattar inte!! Man liksom tänker varje dag på dem, att inte Bullen kommer och gosar med en på natten och att inte Musse ligger där nere vid fotendan som han alltid gjorde:(


Men jag hoppas att de är uppe i katthimlen nu och springer och skiter och pissar!

Vila i frid mina älskade småttingar <3



   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards