Jennanenna

Alla inlägg under februari 2011

Av jennie bergsten - 28 februari 2011 19:51

Hejhopp.


Nu ska det städas, Sandå kommer på onsdag och ska fixa vardagsrummet så nu har vi fixat med tapeter och allt. Det återstår nu bara att försöka få plats med alla grejer i sovrummet och köket -.-


Menmen det ska bli skönt när det är klart iaf, då är det bara sovrummet kvar, köket blir senare , så jäkla dyrt att renovera upp det!

<3

Av jennie bergsten - 28 februari 2011 03:31

Börjar synas att det är en liten bebis där inne nu:)


 

Av jennie bergsten - 28 februari 2011 02:54

Hur snygg vore inte denna klänning till sommaren? Supersnygg och prisvärd, 199 kr på nelly:)


  

Av jennie bergsten - 28 februari 2011 02:46

Idag(igår) vart det en härligt söndag.


Började dagen med att slappa med stoffis , sedan bar det iväg till stoffes mamma för att äta god middag, för att sedan spela bingolotto med mormor och morfar samt familj, väldigt mysigt och trevligt.


Slutade med att vi var åtta som spelade men det var bara jag som vann:), sista  chansen som man aldrig tror att man ska vinna på! Vart en ny bingolott bara men gick plus minus noll iaf:)


Är uppe så här jäkla sent pga att jag inte kan sova?! Så nu har jag storstädat hela köket , får se vad jag gör härnäst , kanske tar vardagsrummet när jag endå håller på.


Just det ja till det ointressanta.., måste ju säga att man tjänar väldigt mycket på att åka runt till olika affärer och handla , jag vet inte hur många 100-lappar stoffe och jag tjänar varje månad på att leta bra priser. Som idag, fick 3 baconpaket för 10, vad kostar inte det på ica här på alnö?, plus 2 liter juice för 10 kr, BRAVO dessutom.


På de få varorvi handlade idag tjänade vi ca 70 kr, blir mycket på ett år det:)

Av jennie bergsten - 24 februari 2011 22:29

En liten bild på lillbebisen måste jag ju visa:)


  

Av jennie bergsten - 24 februari 2011 22:22

Nu har jag inte bloggat igen på ett tag som vanligt...men annika lyckades peppa mig till att börja igen så jag ska försöka då!


Ja idag blir det ju filmkväll med Syrran och stoffepropp, en skräckis som heter grace blir det som handlar om en gravid kvinna som har ett barn i magen som är lite blodtörstig, eftersom jag själv är gravid nu så fick stoffe inte hyra den först men som vanligt blev man övertalad.


Får se hur denna kväll slutar , man kanske får en sömnlös natt^^


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards